Hírek
2012. Március 28. 07:01, szerda |
Életmód
Forrás: OrintPress
A csokoládé karcsúsít?
Egy új kutatás bebizonyította, hogy azok, akik rendszeresen esznek csokoládét, vékonyabbak.
Az eredményeket ezer amerikai étkezési szokásai, kalóriabevitele, BMI értéke (testtömeg-index) és az elhízás gyakorisága alapján mutatták ki.
Az eredmények azt mutatják, hogy azok, akik minden héten rendszeresen esznek egy kis csokoládét, vékonyabbak, mint azok, akik csak alkalmanként fogyasztanak az édes élvezetből. Ennek oka a szakértők szerint, hogy annak ellenére, hogy a csokoládé tele van kalóriával, olyan összetevőket tartalmaz, amely kedvez a fogyásnak.
Az összefüggés akkor is fennállt, mikor a testmozgást, mint tényezők is figyelembe vették. A tanulmány ugyanakkor a csokoládé mennyisége és a karcsúság között nem talált összefüggést. Állításuk szerint csak az számít, hogy valaki milyen gyakran fogyaszt csokoládét, nem pedig az, hogy mennyit.
Emellett a csokoládé kedvezően hat a vérnyomásra, az inzulin-érzékenység és a koleszterin szintjére. Emellett különösen az étcsokoládé antioxidánsokat tartalmaz, amely segít a káros szabadgyökök felszabadításában, amelyek károsíthatják a sejteket - írja a BBC.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 25. 08:47, szombat | Életmód
Vasárnap kezdődik a téli időszámítás
Vasárnap kezdődik a téli időszámítás, az órákat hivatalosan hajnali háromról két órára állítják át.
2025. Október 24. 08:40, péntek | Életmód
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren szerdán és csütörtökön
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren október 22-én és 23-án - mondta el Kiss-Hegyi Anita kulturális kapcsolatokért felelős államtitkár a TV2 Mokka című műsorában szerdán reggel.
2025. Október 23. 08:46, csütörtök | Életmód
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben, a Varázsvilág elnevezésű fénypark 2026. március 1-ig látogatható - közölte a A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az MTI-vel.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
