Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek
Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 25. 08:48, szombat | Belföld
Az erős szél miatt országosan háromszáz káresethez riasztották a tűzoltókat
A Benjamin elnevezésű ciklon viharos széllel vonul át az országon, kora délutánig országosan háromszáz káresetet számoltak fel a tűzoltók - közölte az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság pénteken az MTI-vel.
2025. Október 25. 08:46, szombat | Belföld
Orbán Viktor: a budapesti békecsúcs nem került le a napirendről
Európában is pontosan tudják, hogy a békecsúcs nem került le a napirendről, az időpontja kétséges, de hogy lesz, afelől nincs kétség
