Hírek
2018. Május 07. 15:20, hétfő |
Belföld
Forrás: mti
Tejfogyasztást népszerűsítő kampány indult

Elindult a minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó tavaszi marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében,
amely idén is a tej és a tejtermékek jótékony hatásával ismerteti meg a gyerekeket.
Az AMC hétfői, MTI-nek küldött közleménye szerint a "Tejkamion" országszerte 30 helyszínen, 4500 diákkal osztja meg a tej- és tejtermékfogyasztás pozitív hatásait, illetve az egészségtudatos táplálkozás előnyeit. Az idei Tej! Szívvel-lélekkel! elnevezésű kampány célja a fogyasztói tudatosság erősítése, a minőségi, tehéntejből készített termékek - tej, vaj, túró, tejföl, joghurt, kefir, kakaós tej, sajt - előnyeinek megismertetése, a lakosság pontos tájékoztatása.
A Tej terméktanács 2017-2018-as közösségi marketing kampányát fiatal olimpikonok és sportoló példaképek, mint a tej nagykövetei támogatják. Az olimpiai bronzérmes, ötszörös Európa-bajnok, rövid pályás Európa-bajnok, világbajnoki bronzérmes magyar úszónő Kapás Boglárka, az olimpiai és Európa-bajnoki bronzérmes, ifjúsági olimpiai bajnok úszó Kenderesi Tamás és a magyar labdarúgó válogatottban középpályás Nagy Ádám egyaránt a tejfogyasztásra ösztönzi a fiatalságot.
A közleményben kiemelik: a tej a szervezet első számú kalciumforrása. A tejben optimális, jól emészthető formában van jelen a fehérje, a tejzsír, a tejcukor és a kalcium hasznosulásához szükséges D-vitamin. Jelentős A-, B1-, B2- és B12-vitaminforrás, de a foszfor, a magnézium és a cink is megtalálható benne.
Mivel a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) adatai alapján a 4-10 éves gyermekek 35 százaléka kritikus határérték alatti mennyiségben fogyaszt a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen kalciumot, a promóció egyaránt törekszik a gyerekek és szüleik elérésére, a csontritkulás kapcsán veszélyeztetett idősebb generáció, továbbá az egészségtudatos étkezés, tudatos életmód iránt nyitott lakosság megszólítására - írták.
A Tejszív védjegy a csomagoláson garantálja, hogy az adott tejtermék eléri, vagy akár meg is haladja a hatályos élelmiszer-szabályozásban foglalt kritériumokat.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 26. 10:01, szombat | Belföld
A Meta beszünteti a politikai hirdetéseket az EU-ban az uniós szabályozás miatt
A többek között a Facebook és az Instagram platformokat üzemeltető META, pénteken bejelentette, hogy októbertől beszünteti a politikai, választási és társadalmi témájú hirdetéseket az Európai Unióban.
2025. Július 26. 09:58, szombat | Belföld
Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10 milliót, már most Magyarország népességét meghaladó vendégforgalmat bonyolított a turisztikai szektor - közölte a Visit Hungary az MTI-vel pénteken.
2025. Július 26. 09:57, szombat | Belföld
Orbán Viktor: nemzetben gondolkodni azt jelenti, hogy nagyobb összefüggésben tekintjük a magyarság sorsát
Nemzetben gondolkodni azt jelenti, hogy nagyobb összefüggésben tekintjük a magyarság sorsát, semmint az akaratunk ellenére meghúzott államhatárokon belül élő magyarság szempontjai és érdekei
2025. Július 26. 09:51, szombat | Belföld
Kövér László: a keleti nyitás sikertörténete a kínai-magyar kapcsolatok alakulása
Magyarország számára a keleti nyitás politikájának sikertörténete a kínai-magyar kapcsolatok alakulása