Hírek
2018. Június 11. 19:00, hétfő |
Belföld
Forrás: mti - fotó: pixabay
Visszahívja az egyik áruházlánc sajátmárkás ásványvizét

Visszahívja a Vivienvíz Kft. azokat az általa gyártott Lupilu elnevezésű szénsavmentes ásványvizeket, amelyek a Lidl sajátmárkás termékeiként vannak jelen az áruházlánc polcain - közölte a gyártó hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint a Vivienvíz Kft. a literes kiszerelésű, március 27-én gyártott és minőségét 2019. március 27-ig megőrző Lupilu szénsavmentes ásványvíz visszahívásáról azért döntött, mert az általa és a Lidl Magyarország megbízásából végzett utóellenőrző vizsgálatok ellentétes eredményt mutatnak.
Az egymásnak ellentmondó értékek miatt az Országos Közegészségügyi Intézettől kontrollvizsgálatot is kértek, amelynek eredményeiről a cég a közvéleményt is tájékoztatni fogja.
Kiemelték, hogy a szakorvosi vélemények szerint egészséges szervezetben jellemzően nem okoz problémát a Lidl vizsgálata során talált baktérium, amely a környezetben, vizesblokkokban, sőt az emberi bőrön is jelen van. Hozzátették: a termék áprilisban került az áruház polcaira, és azóta semmilyen visszajelzés vagy panasz nem érkezett sem a Lidl Magyarországhoz, sem pedig a palackozó üzemhez.
A gyártó hangsúlyozta, hogy saját laboratóriumában a Lupilu sajátmárkás terméket a gyártás során háromóránként ellenőrzik, valamint a késztermékeket rendszeresen vizsgáltatják akkreditált laboratóriumokban is. A Lupilu termékek gyártása esetén minden tételnek akkreditált mérési eredménnyel kell rendelkeznie.
A Lidl Magyarország az MTI megkeresésére közölte, hogy a visszahívás a minőségüket 2019. március 27-ig megőrző ásványvizeket érinti. A vásárlók ezeket a termékeket szavatossági időtől függetlenül, bármeddig, bármely Lidl áruházba visszavihetik, az áruházlánc a vásárlást igazoló blokk nélkül visszaveszi, értékét maradéktalanul megtéríti.
Kiemelték, hogy amint tudomást szereztek arról, hogy a termék fogyasztása nem biztonságos, haladéktalanul levették a polcokról. Egyúttal megkezdték az érintett termékek visszagyűjtésének kommunikációját a vállalat weboldalán, valamint az érintett áruházakban kihelyezett plakátokon.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 26. 10:01, szombat | Belföld
A Meta beszünteti a politikai hirdetéseket az EU-ban az uniós szabályozás miatt
A többek között a Facebook és az Instagram platformokat üzemeltető META, pénteken bejelentette, hogy októbertől beszünteti a politikai, választási és társadalmi témájú hirdetéseket az Európai Unióban.
2025. Július 26. 09:58, szombat | Belföld
Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10 milliót, már most Magyarország népességét meghaladó vendégforgalmat bonyolított a turisztikai szektor - közölte a Visit Hungary az MTI-vel pénteken.
2025. Július 26. 09:57, szombat | Belföld
Orbán Viktor: nemzetben gondolkodni azt jelenti, hogy nagyobb összefüggésben tekintjük a magyarság sorsát
Nemzetben gondolkodni azt jelenti, hogy nagyobb összefüggésben tekintjük a magyarság sorsát, semmint az akaratunk ellenére meghúzott államhatárokon belül élő magyarság szempontjai és érdekei
2025. Július 26. 09:51, szombat | Belföld
Kövér László: a keleti nyitás sikertörténete a kínai-magyar kapcsolatok alakulása
Magyarország számára a keleti nyitás politikájának sikertörténete a kínai-magyar kapcsolatok alakulása